środa, 30 czerwca 2010

Camelot Michaela i Lisy Marie wg Davida Nordhala

"W listopadzie 1994 spędziłem 2 tygodnie razem z Michaelem i Lisą Marie w Trump Tower w Nowym Jorku.Pracowałem nad dwoma projektami dla Michaela podczas gdy on pracował w studio nagrań.
Michel i Lisa idealnie do siebie pasowali,obydwoje byli bardzo zabawni.W 1995 Michael poprosił mnie abym namalował obraz przedstawiający ich oboje, nie chciał zwykłego obrazu miał bardzo kreatywną wizję przedstawienia ich miłości na płótnie.
Michael zrobił listę rzeczy które chciał zobaczyć na obrazie,zrobiłem szkic orginału i mu go wysłałem, oddzwonił do mnie gdy tyko go dostał.Powiedział,że wszystko mu się podoba i jest zachwycony efektami jakie zobaczył na szkicu i chce abym domalował wielki zamek na obrazie.
W tamtym czasie pracowałem nad 3 lub 4 projektami dla Michaela zapytałam go czy mam odstawić dotychczasowe projekty i zająć się tym obrazem, odpowiedział na to abym po zakończeniu tych projektów zajął się obrazem.
Niestety w momencie ukończenia obrazu Michael i Lisa Marie byli już w separacji."

1 komentarz:

  1. Witaj,

    Masz bardzo piękny blog.Ciekawa szata graficzna i sporo fajnych informacji.Życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń