poniedziałek, 12 października 2009

Michael wyjawia" Gdzie poznałem Lise Marie i jak jej zapropnowałem małżeństwo"


Pierwszy wywiad jakiego Michael Jackson król "Popu,Rocka i Soulu" udzielił po zaskakującym cały świat ogłoszeniu o zawarciu małżeństwa z Lisą Marią Presley córką zmarłego Króla Rock'n'Rolla Elvisa Presleya.Megagwiazda ujawniła magazynowi gdzie się poznali i jak poprosił ją o rękę.

Wiele gazet podawało, że para poznała się zaledwie 8 miesięcy przed publikacją tego ogłoszenia” Nazywam się Marie Lisa Presley-Jackson. Mój ślub z Michaelem miał miejsce poza granicami Stanów Zjednoczonych, była to prywatna ceremonia(maj 1994)”
Oświadczyła, że małżeństwo nie było ogłaszane publicznie, ponieważ Obydwoje jesteśmy osobami ceniącym swoją prywatność, ale żyjącymi na oczach całego świata …. Jestem bardzo zakochana w Michaelu.Chcę poświęcić swoje życie będąc jego żoną. Rozumiem go i wspieram. Obydwoje pragniemy stworzyć rodzinę i żyć w zdrowiu i miłości razem. Oczekujemy, że przyjaciele oraz fani nas zrozumieją i uszanują naszą prywatność." To był ten rodzaj miłości do ochrony swojego życia osobistego, który popchnął media do tego, aby wymyślać historie mówiące, że para poznała się zaledwie 8 miesięcy wcześniej przed zawarciem związku małżeńskiego.
Prawda jest taka, że Michael mający obecnie 36 lat a Lisa Marie 26 byli jeszcze dziećmi, kiedy poznali się w Las Vegas 20 lat temu. On miał 16 lat a ona 6.
Jackson 5 z Michaelem, jako liderem występowali w MGM Gran Hotel w okresie od 9-23 kwietnia 1974 oraz od 21 sierpnia do 23 września tego samego roku.
Michael znalazł wolny czas pomiędzy nagraniami w studio w Nowym Yorku, aby udzielić Ebony tego ekskluzywnego wywiadu.

„Jej ojciec(Elvis) zabierał ją by obejrzała nasz występ gdzie cała nasza 9 (Jackie, Tito, Jermaine, Marlon, Randy, Muareen”Rebbie”, La Toya i Janet (8 letnia) występowaliśmy. To był prawdziwy rodzinny występ.
Był to jedyny show gdzie pozwalano wchodzić dzieciom. Elvis przyprowadzał swoją córkę Lisę Marie. Ona zawsze siadała na początku i jej ochroniarze także. Po występie zabierali ją na zaplecze tam ją poznałem i mogliśmy w ten sposób porozmawiać. Później stawało się to coraz częstsze, przychodziła kolejny raz i następny. To był o tak naturalne.”


„Później nie widziałem jej przez dłuższy czas.Widywaliśmy się od czasu do czasu mówiąc sobie tylko cześć i do widzenia”
Lisa Marie wyszła za mąż za Dannego Keought w 1988 z którym ma dwójkę dzieci(Danielle i Benjamina).Rozwiedli się na Dominikanie zeszłej wiosny.
3 lata temu kiedy Michael zaczął pracę na albumem Dangerous, który ma na swoim koncie takie hity jak” Why You Wanna Trip On Me”, ”Remember The Time”, ”She Drives Me Wild” i „Cant Let Her Get Away”, Michael powiedział, że ich znajomość weszła na inny tor.
„Wychodziliśmy razem rozmawialiśmy przez telefon… Zauważyłem, że stajemy się sobie coraz bliżsi. Byliśmy razem w Las Vegas na The Jackson Family Honor w 1994.
Później pojechaliśmy do Atlanty razem z byłym prezydentem Jimmym Carterem odwiedzić dzieci, nikt nie wiedział, że ona była ze mną”

Najwspanialsze w naszym związku było to, że byliśmy zawsze razem, ale nie pozwalaliśmy, aby ktokolwiek się o tym dowiedział. I tak spotykaliśmy podczas tych lat. Byliśmy bardzo ostrożni, było nam z tym dobrze, żyjąc w ten sposób. Nie musieliśmy się obawiać żadnego niebezpieczeństwa jak zaczęliśmy się spotykać. Michael powiedział, że podczas tamtego okresu ich stosunki przyjacielskie przerodziły się w coś więcej.
Tak jak wrażliwy pisarz próbujący opisać wszystkie ludzkie uczucia i emocje, które nas otaczają tak Michael posiada tą wielką wrażliwość tworząc swoje piosenki.Dla niego ta chemia jest inspiracją. Jeśli posłuchasz słów „Remember The Time” czy „I Can’t Let Her Get Away “ z albumu Dangerous można wnioskować, że Lisa Marie była inspiracją do napisania tych piosenek. Ostatecznie to ona ofiarowała mu całe swoje wsparcie, którego potrzebował w 1993 roku, kiedy borykał się z problemami sądowymi i innymi nieszczęściami.
„Byłem w trakcie trasy koncertowej i sądziłem, że to będzie mój koniec, koniec był w mojej głowie wspomina Michael ”Wszystkie te straszne historie wokół mnie i żadna z nich nie była prawdziwa.Lisa Marie zawsze do mnie dzwoniła… Była niesamowita. Niewiarygodna. Ponieważ na palcach jednej ręki mogłem policzyć ile osób mi wierzyło. Była dla mnie tak, tak dużym wsparciem w tamtym okresie. Co mnie najbardziej zadziwiło …. Czasami, kiedy dzwoniła zaczynałem płakać.Była bardzo zagniewana i wiem, że chciała udusić tych wszystkich złych ludzi.”
Ale naprawdę to co mi się wydało najbardziej niewiarygodne był pewien szczegół który się wydarzył podczas trzęsienia ziemi w Los Angeles (styczeń 1994)”
Michael mówi wzruszony” W dniu trzęsienia ziemi moja komórka dopiero, co zaczęła działać. Byłem wystraszony….Nie panowałem nad sobą, sądziłem, że nadchodzi koniec świata. Miałem jeden telefon tego dnia, który był od niej, dokładnie po tej rozmowie ziemia przestała drżeć…”

Później w Londynie poddał się leczeniu z uzależnienia od lekarstw przepisywanych na receptę. Michael powiedział, że Lisa Marie sprawiała wrażenie, że ich stosunki zaczynają ulegać zmianie, zbliżając jedno do drugiego i łącząc ich w nierozerwalne więzi.
„Dzwoniła do mnie, ale ja nie zawsze mogłem odpowiadać na jej telefony. To było dla niej bardzo frustrujące, ale wciąż dochodziły do mnie wszystkie jej wiadomości mailowe oraz sms –martwiła się o mnie bardzo.”
Po tym wszystkim Michael zdecydował, że nadszedł czas powiedzieć „This Girl Is Mine”-(Ta dziewczyna jest moja) i „The Way You Make Me, Feel(Sposób, w jaki sprawiasz, że się tak czuję) - Michael śmieje się bawiąc się tytułami swoich piosenek dwóch najbardziej znanych.
„To się stało” powiedział-„Spędzaliśmy bardzo dużo czasu wspólnie na Ranchu(Neverland). Zwyczajnie spacerowaliśmy wszędzie i rozmawialiśmy. Po prostu się stało! Wydarzyło się to w tak naturalny sposób. Mogliśmy wyrazić wszystko, co czuliśmy do siebie nawzajem bez konieczności ubierania tego w słowa. Wyczuwalne to było w naszych wibracjach, w naszych uczuciach w naszych spojrzeniach.”
Później opisał nam jak przyjaźń przekształciła się w miłość, zapytaliśmy Michaela, „Kto komu zaproponował małżeństwo Ty czy Lisa Marie?” Odpowiedział „Ja jej zaproponowałem”
Zarumieniony ze wstydu odpowiedział, „Więc najpierw ją o to zapytałem…, Jako, że jestem najbardziej nieśmiałą osobą na tym świecie- Powiedziałem to, kiedy rozmawialiśmy przez telefon „ Gdybym poprosił abyś za mnie wyszła, co byś odpowiedziała? Odpowiedziała „Oczywiście” Nastała cisza i powiedziałem” Wybacz, ale muszę skorzystać z łazienki (Michael się uśmiecha), Kiedy z niej wróciłem nie wiedziałem, co jej odpowiedzieć, tak to się stało….
Później po oświadczynach przez telefon, które ona zaakceptowała nowa para narzeczonych spotkała się w Neverland, gdzie zaczął się cały ten romans. Doszło do zawarcia małżeństwa w maju 1994 w Republice Dominikany udowadniając, że miłość może wszystko.
W podróż poślubną udali się do Budapesztu na Węgry. Gdzie Panna Młoda spędzała czas z Panem Młodym na kręceniu teledysku promującego jego najnowszy album History.
Także spędzali wspólnie czas robiąc to, co obydwoje najbardziej kochają troszcząc się o dzieci. Odwiedzali szpitale dziecięce gdzie dodawali otuchy małym pacjentom i rozdawali zabawki.
To było wstępem do priorytetów, jakie oboje mieli w życiu. Ich celem nie było nagranie wspólnego albumu, chociaż Lisa Marie odziedziczyła talent po swoim ojcu oraz jego fortunę wartą około 150 milionów dolarów.
„Wszystko to, co mówią o wspólnym nagrywaniu to tylko plotki” mówi Michael, którego dochód ocenia się na około 200 milionów dolarów.
„ Co najbardziej chcemy robić to skoncentrować się na dzieciach. Nigdy nie poznałam nikogo, kto kochałby dzieci tak samo jak ja. Bardzo mnie wzruszają i Lisa Marie jest dokładnie taka jak ja. Tam gdzie jedziemy chcemy odwiedzać szpitale dziecięce. Moim marzeniem jest, że kiedy jedziemy do Afryki Południowej czy do Indii chcemy pomóc dzieciom z stamtąd.”
I kiedy go pytamy o posiadanie w najbliższej przyszłości własnych dzieci, odpowiada:
„W tym się zgadzamy” siódmy z Jacksonów robi pauzę i dodaje
„Chcę mieć więcej dzieci niż ma mój ojciec (Joe)”

Tłumaczenie :temeneris

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz